سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مقصود فرمانبرداری از خدا و شناخت امام است . [امام صادق علیه السلام می فرماید]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :28
بازدید دیروز :6
کل بازدید :26332
تعداد کل یاداشته ها : 58
103/2/30
10:23 ص
امام جمعه تبریز: سه‌شنبه 19 اردیبهشت مردم تبریز در محکومیت حرکات ضداسلامی دولت باکو مقابل کنسولگری جمهوری آذربایجان در این شهر تجمع اعتراض‌آمیز برگزار می‌کنند.
//

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، سایت ضد انقلاب گویا نیوز روز شنبه 16اردیبهشت(5may) درخبری عنوان کرد:
«برخی از امامان جمعه و رسانه‌های گروهی ایران تبلیغات وسیعی را علیه برگزاری "یوروویژن 2012" در باکو به راه انداخته‌اند. کارشناسان از چالش دیگری در مناسبات نه چندان خوب ایران با جمهوری آذربایجان صحبت می‌کنند.»
این سایت می نویسد: «مسابقه‌ی آوازخوانی یوروویژن (Eurovision Song Contest) قرار است روز شنبه، 6 خرداد (26 مه 2012) در شهر باکو، پایتخت جمهوری آذربایجان برگزارشود. نمایندگان 42 کشور دنیا در این مسابقه شرکت خواهند کرد. بنا به خبر رسمی تارنمای یوروویژن، ارمنستان از شرکت در این مسابقه‌ی بین‌المللی موسیقی خودداری کرده است.»
این سایت بدون اشاره به علت مخالفت روحانیون و ائمه جمعه با برگزاری رژه همجنس بازان می نویسد: «در روزهای اخیر صدا و سیما، خبرگزاری‌های ایرانی و شبکه برون مرزی تلویزیون سحر که به زبان آذری برنامه پخش می‌کند، تبلیغات وسیعی علیه برگزاری یوروویژن2012 در باکو برپا کرده‌اند. در تریبون‌های مختلف نماز جمعه‌ برخی شهرهای ایران از جمله تبریز و اردبیل امامان جمعه با برگزاری این مراسم به ادعای آنها "غیر اخلاقی" و "ضداسلامی" مخالفت کردند.»
این سایت افزود: «"آیت‌الله محسن مجتهد شبستری"، امام جمعه تبریز گفته است: «سه‌شنبه 19 اردیبهشت مردم تبریز در محکومیت حرکات ضداسلامی دولت باکو مقابل کنسولگری جمهوری آذربایجان در این شهر تجمع اعتراض‌آمیز برگزار می‌کنند».
و در ادامه نوشت: «مجتهد شبستری که نماینده ولی فقیه در آذربایجان ‌شرقی است ادعا کرد «در شرایطی که اکثر مردم این کشور مسلمان و شیعه هستند، برگزاری رژه‌ی همجنس‌گرایان جای بسی تاسف دارد، تصمیم دولت باکو برای برگزاری مسابقه‌ی موسیقی و رقص یوروویژن قلب مسلمانان جهان را جریحه دار کرده است.»
این سایت وابسته با اذعان به اقدامات ضد دینی مقامات و پلیس آذربایجان همزمان با برگزاری رژه همجنس بازان می نویسد: «در عین حال خبرگزاری فارس از "برخی اقدامات ضد دینی" در آستانه‌ی برگزاری مسابقه یوروویژن در باکو هم گزارش می‌دهد. فارس می‌نویسد: "تقی احمداف، رئیس متروی باکو خرید و فروش هرگونه اقلام مذهبی از جمله قرآن، کتب ادعیه، تسبیح، قبله‌نما، تقویم اوقات شرعی و کالاهای تزئینی مزین به اسامی مقدس را در مبادی ورودی و خروجی ایستگاه‌های متروی این شهر ممنوع اعلام کرد."»
گفتنی است رژه‌ی هم‌جنس‌گرایان بخشی از مسابقه‌ی یوروویژن است. هدف از برگزاری این رژه تبلیغ ازدواج همجنس بازان در آذربایجان است که با مخالفت گسترده مردم آذربایجان و مردم مسلمان جهان روبرو شده است. دولت آذربایجان به شدت مخالفان و معترضان را سرکوب کرده است. و با اقدامات ضد دینی از جمله دستگیری گسترده مذهبی ها ،بستن کتاب فروشی های مذهبی و خراب کردن مسجدها و حسنیه ها اخراج مذهبی ها از باکو و ... هر گونه اعتراضی را به شدت سرکوب کرده است.