سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ یهودیى او را گفت پیامبر خود را به خاک نسپرده درباره‏اش خلاف ورزیدید . امام فرمود : ] ما در باره آنچه از او رسیده خلاف ورزیدیم نه درباره او ، لیکن شما پایتان را از ترى دریا خشک نگردیده پیامبر خود را گفتید « براى ما خدایى بساز چنانکه ایشان را خدایان است ، و او گفت شما مردمى نادانید » . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :17
بازدید دیروز :6
کل بازدید :26321
تعداد کل یاداشته ها : 58
103/2/30
6:28 ص

پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: رئیس پلیس فتای استان گیلان گفت: بدنبال ارجاع یک فقره پرونده به دادخواهی یکی از مسئولین ورزشی استان گیلان مبنی بر اینکه فردی ناشناس در اینترنت ، به قصد تشویش اذهان عمومی و هتک هیثیت کردن وی ، اکاذیبی را در اینترنت منتشر نموده ، بررسی موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت .
 رئیس پلیس فتای استان گیلان افزود : با پی جویی‌های فنی و پلیسی انجام شده ، متهم شناسایی و دستگیر شد . متهم ابتدا منکر اتهامات وارده شد اما در مواجهه با شواهد و قرائن موجود ، لب به سخن گشود و به بزه انتسابی خود اعتراف کرد .
پلیس فتا هشدار داد: براساس ماده 18 از فصل پنجم قانون جرایم رایانه‌ای هرکس به قصد اضرار به غیر یا تشویش اذهان عمومی یا مقامات رسمی به وسیله سیستم رایانه یا مخابراتی اکاذیبی را منتشر نماید یا در دسترس دیگران قرار دهد یا با همان مقاصد اعمالی را برخلاق حقیقت ، راساً یا به عنوان نقل قول ، به شخص حقیقی یا حقوقی یا مقام‌های رسمی به طور صریح یا تلویحی نسبت دهد ، اعم از اینکه از طریق یاد شده به نحوی از انحاء ضرر مادی یا معنوی به دیگری وارد شود یا نشود ، افزون بر اعاده حیثیت به حبس از نود و یک روز تا دو سال یا جزای نقدی از پنج تا چهل میلیون ریال یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد .